חסר רכיב

הדס דניאלי ילין: להלך אימים על ועדת הבחירות התנועתית | עזרא דלומי

28/01/2024

 

באמצעות עו"ד חיצוני, פנתה הדס דניאלי ילין לוועדת הבחירות התנועתית בתלונות על ליקויים בעבודתה, חשדות לגבי ניקיון ההצבעה בקיבוצים וחשש מפני "פריצה למערכת הדיגיטלית"

 

יש משהו חריג בהתמודדות בבחירות הנוכחיות לראשות התנועה בין ליאור שמחה להדס דניאלי ילין: המדובר במעורבות של גורמים חיצוניים בקמפיין של הדס, עד לאחרונה של ראשי תנועת המחאה ואחרים, וכעת של משרד עו"ד חיצוני.  

 

המדובר במכתב התראה, מפתיע משהו, ששלח עו"ד שולי וייס (ממשרד וייס, שוורץ, קידר), בשם מרשתו, גב' הדס דניאלי ילין, ליו"ר ועדת הבחירות לראשות  התנועה, עו"ד יעקב דרומי ממצר.

 

המכתב (ששה עמודים אורכו) מפתיע משום שככל שזכור לי - וזיכרוני מוליכני יובל שנים לאחור במנהרת הזמן - אף מתמודד לראשות התנועה לא דיבר עם ועדת הבחירות באמצעות משרד עורכי דין חיצוני. הפניה הייתה ישירה, באמצעות קיבוצו של המתמודד, או מי מחבריו.

 

המכתב, הרווי בתלונות, מעלה שלל עניינים טכניים הקשורים להצבעת החיילים, אבל גם מציג השגות לגבי פעילות ועדת הבחירות ולגבי יכולתה לפקח על אופן ההצבעה בקיבוצים.

 

בשם הדס דניאלי ילין נכתב שם על "פעילים אשר פועלים באופן ישיר למען המועמד בדרכים המתאפשרות להם מתוקף תפקידם והדבר עלול  על כן להטות את אופן הצבעתם של בעלי זכות הבחירה".

 

במכתב יש הבעת אי אמון מרומזת בסדרי ההצבעה בקיבוצים מסוימים כמו "פריצה למערכת ההצבעה הדיגיטלית", או טענה לאפשרות להטיות בהצבעות תוך פקפוק ביושרן של ועדות קלפי; כאילו לראשונה מתנהלות בחירות למזכיר התנועה.

 

הנה כך מתמודדת לראשות התנועה – עד לאחרונה אחת משני קודקודיה - לא נותנת אמון בהידברות בינה לבין מוסד שנבחר כדת וכדין ואושר במועצת התנועה ומתקשרת אתו באמצעות משרד עורכי דין חיצוני ששכרה לשם כך.


ביום שלישי ה-30.1, נכחתי בהופעתה של הדס דניאלי ילין בגן שמואל. לשאלתי אודות המכתב שנשלח בשמה לוועדת הבחירות, הגיבה הדס בצעקות ודרשה ממני להסגיר מי מסר לי את המכתב. לדבריה, במשרד עורכי הדין ששכרה אמרו "שהם לא ראו בלגן, כמו הבלגן שיש בוועדת הבחירות התנועתית". 

.

פניתי לעו"ד יעקב דרומי, יו"ר ועדת הבחירות, בבקשת תגובה למכתב של עו"ד וייס. לדבריו, את שיהיה לוועדת הבחירות לומר, היא תאמר לעו"ד וייס.



 עו"ד יעקב דרומי. התשובה תנתן למתלוננת (מקור: י. דרומי wordpress)

 


 

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

אכן תוכי

ליאורה | 2/2/2024

לא מבינה מה יש לך נגד חיות (כלבת ציד,תוכי)לידיעתך רוב ההצעות יתבצעו באמצעות "מקומי וקהילהנט" שזה אותם מנהלים ולא במערכת של עין השופט תלמד קצת איך היא עובדת מי פיתח אותה ועוד דברים מסביב,ולפעמים עדיף להיות תוכי או כלבה מאשר צלופך

צחוק בצד

אברהם שרון | 31/1/2024

מדי ימים אחדים אני מקבל הודעה על סקר מועמד ומועמדת ומתבקש להקיש 1 לזה 2 לזה (זו). האמת? גילוי נאות: אני מתלבט. שניהם ראויים, על אף  השוני בינהם. נראה לי שאת תוצאת הבחירה שלי בבחירות שבה יייבחר מי מהם יהיה ב"פוטו פיניש" או בתוצאות האן-דן-דינו, תלישת עלי כותרת ואולי טכניקה אחרת, שבה אנקוט כדי להסיר מעצמי את האחריות לבחירה מודעת ומושכלת ולהטילה על יד הגורל. לשמחתי- האפליקציה תקועה משום מה ולא מאפשרת לי להצביע בסקר, וטוב שכך. כך נקצב לי עוד זמן למשוך את ההתלבטות ולהימנע מהכרעה. בהצלחה לכולם, כמו שנאמר...

תוכי "ליאורה"

עזרא דלומי | 30/1/2024

הטיעון נגד ההצבעה הדיגיטלית חלש. המערכת הזאת (של עין השופט) משרתת בהצלחה מוסדות ארציים. לכו על "גניבת קלפיות". זה יותר משכנע 

אולי

ליאורה | 30/1/2024

אולי באמת יש משהו לא תקין בנוהל ההצבעה הדיגיטלי ? שווה בדיקה רצינית

אמרו חז"ל

דרומו | 29/1/2024

"הפוסל(ת), במומו(ה) פוסל(ת)........"

"הפוסל במומו פוסל"

אילן טסלר | 29/1/2024

אני מכיר לפחות מקום אחד שבו ככל הנראה היו "פעילים אשר פועלים באופן ישיר למען המועמדת בדרכים המתאפשרות להם בתוקף תפקידם".
אז נראה לי קצת מגוחך להתלונן על כך.
בהצלחה

בדרכו של טראמפ

אורי הייטנר | 28/1/2024

מצער שלפני הבחירות נוהגת הדס בדרכו של טראמפ, ויוצרת דה-לגיטימציה לתוצאות שלא תהיינה לטעמה.

היאוש מתגנב ללבי

רונית יהל | 28/1/2024

הדס דניאלי צודקת. תשאלו במה, בכך שהיא תופשת עוד כותרות, וכרגע זה הכי חשוב, כי מועד הבחירות מתקרב. הדס יודעת היטב שהבחירות מפוקחות, מרובעות, ומתקיימות על ידי מזכירות התנועה, המקום לו היתה שותפה מלאה. ברור שהיא יודעת. אבל צאו וראו: היא תקבל כפולה בעיתון הקיבוצי. ידיעה בולטת בע' שלוש או ארבע בעיתונות היומית, ובישיבות הנהלות הקיבוצים, הנושא יעלה לסדר היום. כך הדס דניאלי זוכה בעוד כותרות. כל הכבוד לה על הבנת החישיבות של התקשורת.

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב