חסר רכיב

ליאור – פטריוט קיבוצי | סמדר סיני

21/01/2024

 

ליאור שמחה הוכיח עצמו כמי שהוביל בהצלחה את קיבוצו, בסבך הקליטה והשיוך;  תפקודו במשק החלב החזיר במהירות את רפתות העוטף  לפעולה לאחר מתקפת ה-7.10

 

אני בטוחה שכל אחד מאתנו שאל את עצמו ולו פעם אחת, את מי בכלל מעניינת התנועה הקיבוצית? למה היא בכלל נחוצה? שהרי כל קבוץ מארגן את חיו ונעזר במועצה המקומית שלו...

 

הטענות האלה ממש לא תואמות את המציאות, שכן הממשלה מכירה לא את קבוץ עין גב על בעיותיו - היא מכירה רק  את התנועה הקיבוצית כמי שמייצגת את כל הקבוצים, ומולה היא מתנהלת בכל ההסדרים הנוגעים ומשפיעים על חיינו: מהסדרי הקליטה והקבלה לחברות (הרשם הוא זרוע ביצועית של הממשלה – של משרד המשפטים), הסדר הקרקעות, מים, חקלאות ועוד... ולכן לעת הזאת כשעלינו להתנהל מול פקידות ממשלתית עוינת שאינה מכירה את התרומה של הקיבוצים להקמת המדינה ולבנייתה, אין לנו את הזכות לוותר על הבחירות להנהגת התנועה.

 

היום, יותר מתמיד אחרי ה-7.10.23, הקיבוצים בכלל וקיבוצי העוטף בפרט, זקוקים לתנועה שתעמוד לצידם, תתמוך ותסייע להם, תנועה מלוכדת, אחראית, המסוגלת לייצג את קיבוציה בנחישות, באומץ ובאחריות מול כל הגופים הממשלתיים. התנהלות מול המערכת הזאת מחייבת ידע מקיף, תקשורת בין אישית גבוהה, הכרת הפקידות הבכירה והאגפים השונים במשרדי האוצר, במשרד החקלאות, החינוך, המשרד להגנת הסביבה ועוד..

 

ליאור שמחה, דור שלישי בנצר סרני, מועמד לתפקיד מזכ"ל התנועה. ליאור עשה את כל התפקידים במערכת הפנים קיבוצית בקיבוצו, הוא מכיר את הקבוץ על כל מערכותיו היטב ומבפנים. הוא פטריוט קיבוצי אמיתי המאמין בקבוץ ובדרכו, הבטוח ביכולתה של  התנועה הקיבוצית לתרום ולהשפיע בחברה הישראלית. הוא דוגל בקשר הדוק והכרחי עם החולצות הכחולות המגשימות ויודע כמה חשובה תרומתן  לחברה הישראלית. הוא הוכיח עצמו כמי שניהל את קיבוצו נצר סרני והובילו בסבך הקליטה והשיוך, שכן הקליטה היא הכרח לעתידו של הקבוץ  כחברה רב דורית.

 

במישור הציבורי הוביל ליאור את ארגון יצרני החלב מול משרדי האוצר והחקלאות, ולהסכמים שנחתמו בין כל הצדדים. התנהלות מול המערכות האלה מחייבת ידע עמוק, תקשורת בינאישית גבוהה והכרות עם הפקידות הבכירה על אגפיה. ניסיונו הרב, נועם דרכיו, יכולתו להקשיב ואמונתו בעבודת צוות יעילה, יבטיחו את כניסתו החלקה לתפקיד המאתגר הזה.

 

 ב-7.10.23  לאחר השבת הארורה ההיא, ארגן ליאור בעזרת רפתנים את רפתות העוטף שנשארו ללא כוח אדם. בזכות יוזמתו ותפקודו, חזרו  הרפתות האלה לפעילות במשך כל התקופה הזו.

כאמור- ליאור שמחה –האיש הנכון לתפקיד הנכון.

 

אני עם ליאור שמחה כי הגיע זמן קיבוץ; אני עם ליאור, כי הגיע זמן תנועה. 


 

ליאור שמחה ויאיר גולן. הרפתות שבו לפעול במהרה (מקור: FB)

 

סמדר סיני היא חברת קיבוץ עין גב

 

 

 

 

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

כלבת ציד

עזרא דלומי | 22/1/2024

ליאורה, את אחת מכלבות הציד שמתלוננות על קמפיינים שליליים ובה בעת מחוללת אותם. אם ידוע לך על שלדים בארון, את מוזמנת להוציאם. אם אין - כנסי בעצמך לארון, מתאים לך מאוד להיות שלד

כמה שטויות

לאורה | 22/1/2024

צר לי סמדר כל המאמר שלך מלא אי דיוקים שלא לומר שטויות לליאור אין שום ניסיון מזכיר בקיבוץ שלו זה לא ניסיון קיבוצי עשיר גם לא בטוח שמה שעשה בקיבוץ שלו כל כך טוב,יש הרבה דברים שעשה שהשתיקה יפה להם,ולא כדאי שהשלדים יצאו מהארון,או אולי שכן.

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב