חסר רכיב

מדבר סקר תרחק | אברהם שרון

19/12/2023

 

ביבי מוכה בסקרים הוא שור פצוע ומדמם. רצוי לדחותם לאחרי המלחמה

 

יש קשר ישיר וברור בין  היחלשות הליכוד וראש הממשלה בפרט בסקרים, לבין הזעם המופנה כלפיו על ידי רבים בכל יום שבו נמשכת המלחמה ומתרבים חלליה. נתניהו מכור לסקרים ונע כשבשבת על פי תוצאותיהם ומצבו (העגום) בהם. הוא מבין טוב מכל אחד אחר  את משמעותם והשפעתם. סקר שפורסם לאחרונה בחדשות 12 עלול להחריף עוד יותר את היחסים הרעועים בינו ובין בני גנץ, שמפלגתו פותחת פער על הליכוד ומועמדותו לראשות הממשלה מועדפת באופן מובהק על זו של נתניהו.

 

 התוצאות עלולות להיות פגיעה אנושה בניהול המלחמה על ידי הקבינט שלה, המחייבת שימת כל אינטרס אישי בצד. המשך שיתוף הפעולה ביניהם בקבינט המלחמה עלול להפוך מבלתי נסבל על ידי גנץ לבלתי אפשרי. נתניהו שרואה בגנץ איום  על המשך כהונתו כראש ממשלה, הוא איש מסוכן. הוא עלול לנקוט צעדים מטורפים. לא פחות. הוא עלול לשחוט גם את הפרות הקדושות ביותר לביטחון המדינה ולשארית חוסנה.

 

האם באמת דחוף ובלתי סובל דיחוי הצורך או הרצון לערוך ובעיקר לפרסם ברבים תוצאות סקרים פוליטיים בימים אלה, שבהם מתחוללת מלחמה קשה ולוחמים נופלים, לאסוננו הכבד ולשברן התהומי של משפחותיהם?


ביבי מוכה בסקרים הוא שור מועד פצוע ומדמם. הוא עלול להקריב הכל כדי לנסות לברוח משדה הקטל של שעון החול, שבו אוזלים המנדטים שלו בקצב, אשר רק קצב איבוד שארית האשראי והלגיטימציה שלו להמשיך לכהן בתפקידו מהיר ממנו.

 


גנץ. הסקרים נמחמיאים יביאו צרות (מקור: pars today)

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

מסכימה עם כל מלה

נירה | 23/12/2023

גם אותי מקוממים הסקרים. הם גורמים נזק. השפעתם על שיקול הדעת של ביבי עלולה להיות הרסנית. היא כבר כזאת. יש להפסיק לפרסם תוצאות של סקרים בתקשורת ההמונים.

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב