חסר רכיב

המכונית המגויסת... ועוד... | אודי פלד

15/10/2023

 

את הקרב הזה הפסדנו. אמה-מה, ב"מזרח התיכון הישן", נקמה חשובה לא פחות מניצחון

 

המכונית המגויסת. ("היה מנוע?"... ודווקא לא של הגשש החיוור). אז אספתי את בני, קצין במילואים, בנתב"ג והסעתי אותו ישר לבסיס. כבר היה לילה. בזמן שהוא הִתחייל, צפיתי במחזה האור-קולי המרהיב בשמיים מעל. אח"כ הסעתי אותו למקום הכינוס של היחידה באחד הקיבוצים הסמוכים. הבן הצטרף ליחידה ואני המתנתי כמה דקות להיות בטוח שהכול בסדר.

 

הבן חוזר אליי לרחבת החנייה ואומר שיש בעיה. בין שאר החוסרים, הצבא הקצה לו רק שלושה רכבים וזה לא מספיק על-מנת להפעיל את הצוותים שלו ברחבי "העוטף".

 

חזרתי בשמחה מהולה בנוסטלגיה לימים הטובים. על המקום גייסתי את הרכב הפרטי וחזרתי הביתה אחרי חצות במונית. ☹ 😊

 

OVERSHOOT. כן, זה נורא להשתמש בביטוי הזה בהקשר הנוכחי, אבל אני בטוח שגם האיראנים ועושי דברם לא קיוו לתוצאה כה מרחיקת לכת. כול מה שאיראנים רצו זה קצת בלגן שיטרפד לטווח ארוך את המו"מ של ביידן/ביבי עם MBS הסעודי.

 

כך יצא שבמציאות שנוצרה המשבר עלול לזלוג גם לצפון, אולי אפילו ב"מכת פתיחה" רבתי שלנו, וזה בוודאי לא מה שהאיראנים רוצים. הם צריכים את החיזבאללה כאיום ולא כאיום מנוטרל שיחשוף אותם לתקיפה באיראן ממש.

 

ניצחון/נקמה. חיל האוויר החזק ביותר במזרח התיכון כותש את עזה. על כול אזרח הרוג בצידנו... עשרות אזרחים הרוגים בצידם. על כול בית הרוס בשטחנו... רחוב הרוס בצידם. האם זה עושה לי טוב? ממש לא, וגם לא ממלא את חזי בתחושת ניצחון. (את הקרב הזה הפסדנו עוד לפני שהתחיל – ובגדול). אמה-מה, ב"מזרח התיכון הישן", נקמה חשובה לא פחות מניצחון, וכמו שאומרים... ברומא תהיה רומאי... ובלבנט תהיה לבנטיני. אלה הם חוקי המשחק המטורפים באזור הזה. "נקמת דם" חשובה לא פחות מניצחון ☹.


 

גייסתי לצה"ל את  הרכב הםרטי וחזרתי הביתה במונית (צילום: פרטי)

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב