חסר רכיב

עדויות מבארי מוכה האסון (וידאו) | עדי ואלון פאוקר

12/10/2023

בשבת, 7.10, קרסה מערכת ההגנה של מדינת ישראל. עדי ואלון פאוקר חברי בארי מתארים בסרטונים את שעות האימה בבארי, בטרם חולצו מאזור האסון. לאן הולכים מכאן?


עדותה של עדי פאוקר



עדותו של אלון פאוקר





תגובות לדף זה
תגובה חדשה

קשה עדיין, לשמוע עדויות.

יניב בן חנן | 16/10/2023

כמי שמתמודד עם בעיות נפשיות כבר שנים. קשה לי חשמוע עדויות ולחוות את התופת אפילו במעט. אני בוכה עם כל השאר. אני עצוב וכעוס על עצמי. אבל המצב הזה. קשה להכיל את האסון. כבר התרגלתי לחשוב שהכל זו מחשבת שווא. שאני סתם ילד שמציק לאמא שלו - ופתאום מלחמה!! פתאום הכל נכון!!! מה עושים אם זה? עדיין, אני בורח מסיפורים על השואה. עדיין, מרחיק ממני כל סיפור זוועה אחר של הטרור בישראל. זו היא תחושה קשה של חוסר אונים.

מצר

מיכאלה קופלמן | 13/10/2023

אריות הברזל: חברת AI21 נרתמת למאמצי ההסברה ומשיקה אתר חכם *המתרגם לאנגלית עדויות בעברית* ממלחמת "חרבות הברזל". מזינים את העדות בעברית או אנגלית ומתקבל טקסט מוכן, כולל בפורמט ׳סטורי׳ מיידי, מוכן לשיתוף ברשתות. בשלב הראשון יהיו העדויות נגישות לדובר צהל, משרד החוץ וגופי ההסברה ובהמשך יהפכו פומביות באתר. אנא סייעו למאמץ ההסברה הישראלי והביאו לקדמת הבמה העולמית את הזוועות שפקדו אותנו - והגבורה שהפגנו: ‏remember710.com האתר עדיין בפיתוח, נודה על כל פידבק: ‏remember710@ai21.com אנא הפיצו 🙏

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב