חסר רכיב

אני הורס את המוניטין שלי | דודו פלמה

05/03/2023

לכל אחד מהצעדים הקטנים גדולים של המחאה יש אימפקט מצטבר של קנה קש עד שבסוף יישבר גב הגמל הפשיסטי. יש מקום לאופטימיות

1.אני רוצה להרוס את המוניטין שלי ולהצהיר שהיום משום מה נעשיתי קצת אופטימי. ואני אסביר למה:

2. בתקופות קשות כמו היום, כאשר מרגישים שאי אפשר יותר, אני נזכר תמיד ברגע האחרון של הייאוש, ברס"ר הדרוזי שאימן את נבחרת מג"ב במשיכות חבל. זו שהייתה לוקחת תמיד את אליפות צה"ל במשיכות חבל כמעט בהליכה.

3. פעם שאלו אותו מה הוא אומר לגברתנים שלו לפני שהם מתייצבים לנצח באליפות והוא אמר כך: "אני אוסף אותם סביבי ואומר להם "זכרו שבסוף מנצח זה שזוכר שגם בצד השני של החבל קשה. ואז הם עולים ומנצחים".

4. אז תזכרו, גם לצד השני קשה. אפילו מאוד.

5. המחאה היא קצת כמו משיכת חבל. נראה כאילו שאתה לא משפיע על התהליכים. אבל זה רק נראה כך. כי יש תזוזות טקטוניות בשטח. קצינים בכירים מאוד וכאלה שהם פחות בכירים, מודיעים שלא ישרתו תחת ממשלת הדיקטטורה. נוצרות הרבה קבוצות שיוצרות קשר ברשת כדי להתחזק מהיחד. ועוד הרבה (המון) פעולות אחרות. השטח רוחש פעילות נגד.

6. כל אחד מהצעדים הקטנים גדולים האלה יש לו אימפקט מצטבר של קנה קש עד שבסוף יישבר גב הגמל הפשיסטי. הסקרים האחרונים (דווקא בעיתון מעריב) מראים שביבי איבד את הרוב שיש לו בכנסת. את זה המחאה עשתה.

7. כל זה מוכיח שנתניהו מתחיל לאבד את הבייס שלו. וככל שיגביר את קצב ההשתלטות, כך ילך אוויר ההתנגדות ויצטופף. עד שהוא יהיה כמו מטוס שעובר את מהירות הקול. יהיה בום על קולי ונתניהו יחד עם המוטרפים של קהלת יתפוגגו.

8. אז בכל פעם שקשה לכם ואתם רוצים להימלט בבהלה אל מתחת לשמיכה ולהתכסות זכרו את הרס"ר הדרוזי ואת כלל האצבע שקבע "מנצח זה שזוכר שגם בצד השני קשה...".

מחאה בגשר בית השיטה. יש תזוזה טקטונית בשטח (צילום דוד עינב)

מחאה בגשר בית השיטה. יש תזוזה טקטונית בשטח (צילום דוד עינב)


תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב