חסר רכיב

יוסטון יש לנו בעיה | דודו פלמה

07/06/2023

אני זוכר כמה דברים לגביך שיקלי, אבל אינני זוכר שהיית שקרן. מאיפה יש לך את החוצפה להוציא כך את דיבתם של אנשים ישרים

 

1.לאחר שקראתי את הדיווח על כך שעמיחי שיקלי, המתנה של מדינת ישראל לתפוצות הדוויות, אמר בבית כנסת, בעת ביקורו בארה"ב "אל תתרגשו מהמפגינים בחוץ הם מקבלים כסף בשביל להפגין". החלטתי לשבור את הנתק שגזרתי על עצמי ממנו לפני כמה שנים. (גילוי נאות עמיחי שיקלי היה חניך שלי לפני שנים הרבה. והוא אדם שיש בו קסם מסוים, אך בשנים האחרונות הוא בעיקר שובר את ליבי).

 

2. לכן כתבתי לו את הדברים הבאים: "אם תצליח להוכיח שאני מקבל שקל אחד כדי להפגין אני מתחייב להצביע לליכוד. אני מפגין בכיכר ליזה בראש פינה כבר קרוב לשמונה תשע שנים, כמעט בכל מוצאי שבת, ולא ראיתי שקל בתמורה. הכול נובע מאמונה בערכי הדמוקרטיה ושוויון ערך האדם הכללי שנברא בצלם אלוהים. אני זוכר כמה דברים לגביך אבל אני לא זוכר שהיית שקרן. מאיפה יש לך את החוצפה וחוסר הבושה להוציא כך את דיבתם של אנשים ישרים. הפוליטיקה איננה מכשירה כל שרץ. נשבע לך שהתביישתי בשבילך בעקבות השקרים והלבנת הפנים שעשית בבית כנסת בארה"ב לאנשים ישרי דרך במדינת ישראל. בושה גדולה".

 

3. השר לענייני התפוצות והגלקסיות בשביל החלב ענה לי כך:

"לא למדת לא להאמין לכל מה שכתוב בעיתון. לא אמרתי בשום פורום שמשלמים למפגינים ובערוץ 12 גם הסירו את הדיווח הזה כי גילו שטעו. אבל למי זה עוזר עכשיו כשהשקר בחוץ".

 

4. תראו, אני כבר מספיק מבוגר כדי להבחין מתי עושים לי תרגיל בהכחשה סטייל ביבי נתניהו: שלב א' לא היה ולא נברא, עיין ערך "מה? מה פתאום!?". שלב ב' זה כבר אולי היה אבל הוציאו את דברי מהקשרם. לכן דילגתי ישר לשלב ב' וכתבתי לשר הממונה על ענייני התפוצות ושום כלום:

 

5. "הטענה שהמפגינים נגד הרפורמה מקבלים כסף כדי להפגין באה מבית מדרשך. החל ביאיר נתניהו עבור במיקי זוהר וכלה ברמי בן יהודה. זה כתוב שחור על גבי לבן בדף המסרים של הליכוד. ולכן הגיוני שגם אתה תטען כך.

בכל מקרה אשמח אם תשלח לי את הדברים שנשאת בבית הכנסת. הרי לא יתכן שהם לא צולמו. אתה כמובן לא חייב לעשות זאת ולהותיר את זה עמום. כי "השקר כבר בחוץ". אם הוא בחוץ אז תפריך אותו בבקשה. תודה"

ואז הוספתי "כמובן שאם איווכח שאכן זהו שקר אני מתחייב לפרסם את הדבר לכל חברי ועוקבי בפייס".

 

6. וזהו. בזאת תם שלב השיחה בינינו. ושום תגובה מתועדת לא באה עוד.

 

7. בצילום השר שמונה ע"י הבוזז מבלפור להיות שר התפוצות בממשלת ההזיות שנפלה על ראשנו, עושה תנועה מגונה ומהדס במצעד בניו יורק משל היה לפחות ראובני שר היהודים הגיבור היהודי ברומן הגדול של מכס ברוד.





תגובות לדף זה
תגובה חדשה

זה לא רק שיקלי, זה כל הממשלה

זמי בן חורין | 7/6/2023

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב