חסר רכיב

השורף ובנו | דודו פלמה

09/05/2023

וכך היו גם רשב"י ובנו, שרואים אנשים חורשים וזורעים, ומחריבים את העולם באש האמת המוחלטת שלהם


1. עכשיו בוער המירון במדורות הקנאות של בר יוחאי. אלפי כבשים נשחטים ואלפי ילדים מגולחים בעיניים דומעות. חם אש במירון.

2. כמה מילים על יסוד האש של רשב''י:
"...בא אליהו ועמד בפתח המערה. אמר (אליהו): מי יודיע לבן יוחאי שהקיסר מת ובטלה הגזירה? יצאו (רשב"י ובנו מן המערה), ראו אנשים חורשים וזורעים. אמרו: אלה מניחין חיי עולם ועוסקין בחיי שעה. כל מקום שנתנו עיניהם (רשב"י ובנו) נשרף. יצאה בת קול ואמרה להן: להחריב עולמי יצאתם? חִזְרו למערתכם!..." (שבת לג ע"ב)

3. האש האלימה והשורפת של אנשי האמת האחת והמוחלטת:
בכל דברי ימי התרבות האנושית יכלה אמת מוחלטת (חיי עולם) להסתדר בתוך מציאות יחסית (חיי שעה) רק באמצעים אלימים. מאז ומתמיד היו אנשים שידעו מהי "האמת" יותר טוב מכולם. והיו מוכנים לשרוף באש לענות ולהרוג בכל דרך אפשרית אחרת אנשים שראו את העולם באופן שונה מהם.

4. כך היה בימי האינקוויזיציה. כך היה בימי שריפת המכשפות. וכך היו גם רשב"י ובנו, שרואים אנשים חורשים וזורעים, ומחריבים את העולם באש האמת המוחלטת שלהם עד שהייתה בת קול צריכה להתערב, כדי להציל את העולם מקנאותם.

5. כמה חבל שבת קול לא יצאה שוב והפסיקה את האש של בר יוחאי בל"ג בעומר לפני שנתיים עד שנספו בה 45 גברים וילדים, על לא עוול בכפם. ואם לא נעצור היום את אש הקנאות של בר יוחאי וחסידיו, היא תכלה את החברה הישראלית ותותיר ממנה גל של אפר.





תגובות לדף זה
תגובה חדשה

תגובה לדודו

דני ברזילי | 10/5/2023

רוב מכריע מבין המשתתפים בהילולה במירון באה להפנינג דתי לא מזיק, אבל את המובילים והקנאים מביניהם נכון לעצור, שלא ישרפו גם אותנו.

אמת דיברת.

זמי בן חורין | 9/5/2023

חזק

ישראל רפפורט | 9/5/2023

אש הקנאות מאיימת על ישראל של היום

משה שנר | 9/5/2023

טוב שנאמרו דברים נוקבים אלו.
אש הקנאות, שגחליה תמיד רוחשים, קלה לרוץ והיא מאיימת על כולנו. חומרי תבערה קיימים תמיד.

דפים לוח אלקטרוני

נמצאו 0 תוצאות
הוספת דף
חסר רכיב